Serie
En antologi, hvor forskere og praktikere bidrager med deres erfaringer med co-teaching. Det kræver planlægning, systematik, vilje og målrettethed samt velfungerende teamarbejde med fokus på alle elevers læring, trivsel og dannelse
Detaljer om materialet
Type
Ebog
Format
illustreret
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
37.12
Beskrivelse
Downloades i EPUB-format
ISBN
9788771609189
Udgave
1. udgave
Omfang
132 sider
Forlag
Dafolo
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
Forlagets beskrivelse
Forlagets beskrivelse af: Godt i gang med co-teaching af Peter Andersen m.fl.
Skoler, der arbejder med co-teaching, har som mål at øge alle elevers læring, tilgodese flere individuelle læringsbehov og understøtte elevernes oplevelse af at være inkluderet i klassens sociale såvel som læringsmæssige fællesskab...
Læs hele anmeldelsen Anmeldelser
Lektørudtalelse
En vigtig og relevant bog, da det nu er blevet muligt at afkorte skoledagen til fordel for undervisning med to voksne. Vigtigt at de to voksne har en ligeværdig rollefordeling og har kendskab til en kollaborativ undervisningsmodel. Det er meget positivt, at der i slutkapitlet nævnes 8 punkter, som er vigtige at lederne forholder sig til, for at kunne understøtte skolens co-teaching-indsats
Læs hele anmeldelsen