Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret i farver
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
70.1
Bidrag af
Beskrivelse
Indhold: Visuelle virkemidler - faste billeder ; Visuelle virkemidler - levende billeder ; Lingvistiske virkemidler ; Auditive virkemidler ; Fremstillingskoncept
ISBN
9788761622495
Udgave
1. udgave, 2. oplag (2010)
Omfang
231 sider
Forlag
Systime
Målgruppe
gymnasieniveaubørnematerialervoksenmaterialer
Anmeldelser
Lektørudtalelse
Håndbog til analyse af reklamer med hovedvægt på faste og levende billeder. Rigt og godt illustrationsmateriale med mange fotos og modeller/tegninger. Punktvis opsat med mange hoved- og underpunkter. Til gymnasieniveau. Detaljeret gennemgang af virkemidlerne i skrift, tale og lyd, musik
Læs hele anmeldelsen