Serie
En antologi, hvor forskere og praktikere bidrager med deres erfaringer med co-teaching. Det kræver planlægning, systematik, vilje og målrettethed samt velfungerende teamarbejde med fokus på alle elevers læring, trivsel og dannelse
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Findes i
2445-4729
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
37.12
ISBN
9788771608311
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2018)
Omfang
132 sider
Forlag
Dafolo
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Fagbladet folkeskolen online, 2019-02-07
Fagbladet folkeskolen online, 2019-02-07Lektørudtalelse
En vigtig og relevant bog, da det nu er blevet muligt at afkorte skoledagen til fordel for undervisning med to voksne. Vigtigt at de to voksne har en ligeværdig rollefordeling og har kendskab til en kollaborativ undervisningsmodel. Det er meget positivt, at der i slutkapitlet nævnes 8 punkter, som er vigtige at lederne forholder sig til, for at kunne understøtte skolens co-teaching-indsats
Læs hele anmeldelsen