Eksempler og erfaringer med digital kommunikation fra virksomheder og organisationer. Hvordan kommunikerer man via de såkaldte sociale medier på internettet, som Facebook og Twitter, for at skabe bedre kunderelationer og styrke sin position
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
60.1
ISBN
9788702080193
Udgave
1. udgave, 6. oplag ([2016])
Omfang
176 sider
Forlag
Gyldendal Business
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Politiken, 2009-10-16
Vurdering: 3/6
Arbejdsmiljø, Årg. 25 nr. 11 (2009)
Berlingske nyhedsmagasin, 2009, nr. 37
Vurdering: 4/6
Lektørudtalelse
Velskrevet bud på en dansk grundbog om digital kommunikation, der har ekstra styrke i de mange praktiske cases
Læs hele anmeldelsen