- Ebog
Fælles professionspraksis : lærer-pædagog-samarbejde for inkluderende læringsfællesskaber
Serie
Metodehåndbog til lærer-pædagog-samarbejdet, med udgangspunkt i folkeskolereformen og i hvordan det tværprofessionelle samarbejde kan bruges i teamsamarbejdet og i skolens læringsfællesskaber. Med redskaber, der kan bruges direkte i den daglige praksis
Detaljer om materialet
Type
Ebog
Format
illustreret
Findes i
2445-4729
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
37.363
Beskrivelse
Downloades i EPUB-format
ISBN
9788771606034
Udgave
1. udgave
Omfang
142 sider
Forlag
Dafolo
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Lektørudtalelse
Bogen tager fat i et problemfelt, som er blevet aktualiseret af skolereformens krav om øget samarbejde mellem lærere og pædagoger, og det gøres med respekt for begge professionsgrupper. Den kan derfor være relevant for mange ansatte i skolerne
Læs hele anmeldelsen Forlagets beskrivelse
Forlagets beskrivelse af: Flles professionspraksis af Camilla Lind Melskens m.fl.
Denne bog handler om, hvordan lærere og pædagoger i samarbejde kan udvikle en inkluderende praksis i folkeskolen...
Læs hele anmeldelsen