- Bog
Politisk marketing : personer, partier & praksis
(2011)
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
32.26
Bidrag af
Beskrivelse
Indhold: Personer (Johannes Andersen: Demokrati uden ord : politik mellem forbrug og marketing ; Karina Kosiara-Pedersen: Forandres partimedlemskab af partiernes anvendelse af politisk marketing? ; Den politiske mandagstræner - en kritisk forbruger af politik / af Sigge Winther Nielsen, Jesper de Hemmer Egeberg & Martin Vinæs Larsen) ; Partier (Sigge Winther Nielsen: Om politiske brands. Jørgen Goul Andersen: Branding, issue ownership og partiers image - resultater og perspektiver fra dansk valgforskning. Robert P. Ormrod: Politisk markedsorientering) ; Praksis (Vælgernes hjerne : slagmarken for politisk marketing / af Tune Bergholt Hammer & Jonathan Benjamin Knudsen. På valgkampsturné - going local som politisk marketingsstrategi / Janus Breck & Kasper Møller Hansen. Martin Vinæs Larsen: Praktikerne har ordet - samtaler med de danske partier)
ISBN
9788761931184
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2011)
Omfang
336 sider
Forlag
Karnov Group
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Lektørudtalelse
De muligheder og konsekvenser der ligger i, at marketing-tankegangen nu også vinder indpas i det politiske liv beskrives i en form og et sprog, der mest retter sig mod universiteterne, men som også vil blive læst med interesse i partikontorerne på Christiansborg
Læs hele anmeldelsen