Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Cd (musik)
Format
1 cd, 1 bilag
Sprog
engelsk
Genre
dancehallfitness musikpopreggaerock
Emnetal
78.794:5
Bidrag af
Indhold
44/876Morning Is ComingWaiting For The Break Of DayGotta Get Back My BabyDon't Make Me WaitJust One Lifetime22nd StreetDreaming In The U.S.A.Crooked TreeTo Love And Be LovedSad TromboneNight ShiftIf You Can't Find LoveLove Changes Everything16 FathomsDon't Make Me Wait (Dave Audé Rhythmic Radio Remix)
Beskrivelse
Med sangtekster
Udgave
Deluxe version
Forlag
A&M Records
Målgruppe
voksenmaterialer
Anmeldelser
Jyllands-posten, 2018-04-23
"Venneprojektet mellem Sting og Shaggy er harmløs hygge. Men det er også mere venstrehåndsarbejde, end musikpolitiet tillader"
Politiken, 2018-04-05
"Sting leverer det meste melodiske materiale, Shaggy baryton-brummer mest bare med på deres tilforladelige glansbillede af en caribisk strandfest, mens de fortæller, at de elsker reggae og er hinanden bedste venner. Det er med andre ord komplet ligegyldigt, sætter intet på spil og er alt andet end en hyldest til utrolige sangere som Junior Murvin, Horace Andy, Ini Kamoze, John Holt, Barrington Levy, Garnett Silk eller nogle af de mange andre reggaestemmer, man helt sikkert burde finde frem i stedet for at lytte til Sting og Shaggy. Egentlig skulle Shaggy og Sting bare have indspillet en enkelt sang sammen, men endte med et helt album. Og gav den titel efter deres respektive hjemlandes telefonkoder. Resultatet er et af den slags samarbejder, man har tid til, når der virkelig ikke er noget vigtigere, der trænger sig på. Og man har sine største bedrifter bag sig. Fornemmelsen af det sidste bliver kun forstærket af dette overflødige, slaskede og helt igennem uinteressante album"
Information, 2018-04-24
"Sting & Shaggy har lavet en duo, hvor de leger - især med reggae ... Undervejs alt for ofte generisk reggae. Og rod i rytmeproduktionerne. Nogle numre smadres af forvoksede 80' ertrommer, andre har et o.k. old skoolintimt, jamaicansk rytmebillede. Og der skydes med spredehagl i genresupermarkedet. Opportunistisk tidstypisk EDM-dancehall, roots reggae (svingende mellem geriatrisk jovial og ædelt patineret), gospelrock (forfærdelig) og en soul-sang - »Gotta Get Back My Baby«, som faktisk er o. k. solid ... Men alt for ofte er musikken så airbrushet, at man tager sig i at vente på, at der kommer en tjener med en cocktail - for så at vågne op fra sin slumren og erfare, at man stadig lytter til to mænd, der paraderer deres velsmurte musikmekanik, kun pletvist med mindelser om kunstnerisk relevans"