Om samarbejdsbegrebet "co-teaching", som er en del af en læringsorienteret, tværprofessionel praksis, og som skal skabe forudsætninger for en aktiv og eksperimenterende tilgang til undervisningen
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret (nogle i farver)
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
37.12
Bidrag af
Beskrivelse
Hertil findes supplerende materialer på bogens hjemmeside
ISBN
9788741262710
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2017)
Omfang
140 sider
Forlag
Hans Reitzel
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Fagbladet folkeskolen online, 2017-07-07
Fagbladet folkeskolen online, 2017-07-07Pædagogisk psykologisk tidsskrift, Årg. 54, nr. 5/6 (2017)
Specialpædagogik, Årg. 38, nr. 1 (2018)
Lektørudtalelse
Dejligt, at radiatorpædagogen skrives ud af historien med co-teaching. Bogen leverer et rigtig fint bud på, hvordan man fx kan kvalificere det nogen gange svære samarbejde mellem de forskellige faggrupper i skolen til gavn for både undervisere og elever. Her er respekt for alle faggruppers kompetencer
Læs hele anmeldelsen