Med udgangspunkt i virksomheder som Nokia, Blockbuster og fodboldklubber slår forfatteren til lyd for, at succes, magelighed og selvtilstrækkelighed, når virksomheden har succes, kan være fatalt for overlevelsen
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
60.1
Beskrivelse
Indhold: Dagen der ændrede alt ; Stol aldrig på succes ; Brænd dine trofæer ; Slå det i stykker, hvis det virker ; Dræb illusionen om perfekte forhold ; Bliver Apple den næste Nokia?
ISBN
9788771480283
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2013)
Omfang
193 sider
Forlag
Turbulenz
Målgruppe
fagligt niveaualment niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Lektørudtalelse
En ny og anderledes bog om virksomheders selvtilstrækkelighed, der rummer faren for at overse risikoen for en fremtidig fiasko
Læs hele anmeldelsen