Med fokus på det merkantile aspekt dækkes forskellige erhvervsrelaterede aspekter som CSR og retailing, forretnings- og virksomhedskultur i andre dele af verden samt reklame, interkulturel kommunikation og non-verbal kommunikation. Med interaktive øvelser og opgaver
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret i farver
Sprog
engelsk
Emnetal
89.3
Beskrivelse
Indhold: Company (Entrepreneurship ; Franchising ; Corporate social responsibility ; Innocent drinks ; Retailing) ; Culture (Culture and cultural theories ; Stereotypes ; Danish culture ; Doing business abroad ; Corporate culture) ; Communication (What is communication? ; Advertising ; Cross-cultural communication ; Non-verbal communication ; English as Lingua Franca (ELF)) ; CCC-Cases (Søstrene Grene ; Lakrids by Johan Bülow ; Meet the natives) ; Toolbox
ISBN
9788761693112
Udgave
1. edition, 1. oplag (2018)
Omfang
183 sider
Forlag
Systime
Målgruppe
gymnasieniveaufagligt niveaubørnematerialervoksenmaterialer