- Bog
Fælles professionspraksis : lærer-pædagog-samarbejde for inkluderende læringsfællesskaber
Serie
Metodehåndbog til lærer-pædagog-samarbejdet, med udgangspunkt i folkeskolereformen og i hvordan det tværprofessionelle samarbejde kan bruges i teamsamarbejdet og i skolens læringsfællesskaber. Med redskaber, der kan bruges direkte i den daglige praksis
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Findes i
2445-4729
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
37.363
ISBN
9788771600919
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2016)
Omfang
142 sider
Forlag
Dafolo
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Fagbladet folkeskolen online, 2016-08-31
Fagbladet folkeskolen online, 2016-08-31Lektørudtalelse
Bogen tager fat i et problemfelt, som er blevet aktualiseret af skolereformens krav om øget samarbejde mellem lærere og pædagoger, og det gøres med respekt for begge professionsgrupper. Den kan derfor være relevant for mange ansatte i skolerne
Læs hele anmeldelsen