- Bog
Transparens og kontroltab : om forretningsudvikling, giganter og ledelse i en digital tid
Af Martin Jagd Graeser, Rasmus Frølund Thomsen (2019)
Der gives et rids af digitaliseringens seneste udvikling og betydning for handel, marketing og virksomhedsdrift. Forfatternes bud på danske virksomheders vej til succes i den digitale økonomi er en ledelse der baserer sig på menneskelighed, samarbejdsevne og lyst til at turde eksperimentere
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret i farver
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
65.5
Bidrag af
Beskrivelse
Indhold: Det startede med en chip : historien om den digitale revolution og vindere som Amazon ; Magtskifte på mediemarkedet : giganter vinder på distribution ; Udvikling eller undergang : nye spilleregler for annoncører og bureauer ; Fysisk+digitalt : butikker i forandring ; Forbrugerne først : følg med eller fald væk ; Fra maskine til menneske : ledelse i en ny tid ; Menneske før leder
ISBN
9788712060819
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2019)
Omfang
135 sider
Forlag
Gad
Målgruppe
alment niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Jyllands-posten, 2020-02-29
Vurdering: 3/6
Lektørudtalelse
På hylderne med marketingsbøger kan man se, at udviklingen går så hurtigt, at der til stadighed er brug for helt aktuelle titler om emnet. Bogen her har den nyeste udvikling med og vil givet tale til folk, der lever af detailhandel og marketing. Den indeholder centrale opmærksomhedspunkter og inspirerer til at tænke nyt
Læs hele anmeldelsen