Emneord
digitale medier markedsføring
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret i farver
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
65.5
Beskrivelse
Indhold: Introduktion (Ole E. Andersen: Moderne markedsføring. Poul Faarup: Værdiskabelse med kunden i centrum). Situationsanalysen (Ole E. Andersen: Intern virksomhedsanalyse ; Markedsføring på BtC-markedet ; Markedsføring på BtB-markedet ; Marked og konkurrencesituation ; Omverdensanalyse (makroomverden) ; SWOT-analyse. Poul Faarup: Metoder til skabelse af markeds- og kundeindsigt). Målsætning og strategi (Poul Faarup: Strategiske muligheder. Ole E. Andersen: Markedspositioner og strategier ; Strategiske målsætninger ; Segmentering og målgruppevalg ; Positionering). International markedsføring (Svend Hollensen: Internationalisering ; Markedsvalg ; Indtrængning på internationale områder ; Udvikling og implementering af virksomhedens internationale markedsføringsstrategi. Ole E. Andersen: Interkulturel markedsføring). Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution (Poul Faarup: Produktstrategier ; Brands og branding ; Prisstrategier og prisfastsættelse. Ole E. Andersen: Serviceydelser og oplevelser ; Distribution (=place)). Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet (Ole E. Andersen: Kommunikationsstrategi og -planlægning ; Online/digital markedsføring ; Offline reklame ; Offline medieplanlægning ; Implicitte reklameformater ; PR, sponsorering og events ; Direct marketing ; Brand-aktivering). Evaluering af markedsføringsindsatsen (Ole E. Andersen: Return of Marketing Investments (ROMI) og effektmålinger)
ISBN
9788741274850
Udgave
3. udgave, 2. oplag (2020)
Omfang
875 sider
Forlag
Hans Reitzel
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer